Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Τιμητική βραδιά για τον Ελευθέριο Ξάνθο (Τζιόλα) και το ποιητικό του έργο.


Είδος:Μουσική/Τέχνες -

Δίκτυο:Παγκόσμιες

Ημερομηνία:Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009

Ώρα:8:15 μ.μ. - 9:30 μ.μ.

Τοποθεσία:Αίθυσα εικαστικών τεχνών του Συλόγου Ζωγράφων Β.Ελλάδας (Εδμονδού Ροστάν 6, απέναντι από το κτίριο του ΟΤΕ)



Περιγραφή

Θα χαρώ πολύ να σε δω και να τα πούμε από κοντά στη ΒΡΑΔΙΑ που διοργανώνει προς τιμή μου ο Σύλλογος Ζωγράφων Βορ.Ελλάδας (Εδμόνδου Ροστάν 6, απέναντι από το κτίριο του ΟΤΕ), την Δευτέρα , 16 Νοεμβρίου 2009, ώρα 8:00 μ.μ..
Στην εκδήλωση θα παρουσιασθούν μελοποιημένα τμήματα του ποιητικού μου έργου και θα απαγγελθούν ποιήματά μου από τη συλλογή «Πεδίο Βολής».
Ο ίδιος θα παρουσιάσω μέρος της νέας μου ποιητικής συλλογής, η οποία πρόκειται να εκδοθεί και να κυκλοφορήσει σύντομα.
Στο χώρο της εκδήλωσης θα λειτουργήσει έκθεση φωτογραφίας με έργα μου από το λεύκωμα «Εικόνες Ποίησης».
Μετά το πέρας της εκδήλωσης, θα έχουμε την ευκαιρία να πιούμε ένα κρασί και να συζητήσουμε, με συνοδεία μουσικής από την ομάδα νέων καλλιτεχνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: