Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Π.Α.Σ.Κ. ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΓΡΕΒΕΝΩΝ


Ζούμε ήδη στον απόηχο της μεγάλης εκλογικής νίκης της Δημοκρατικής Παράταξης και, συνάμα, της συντριβής της συντηρητικής παράταξης.
Ένα εκλογικό αποτέλεσμα, που ήρθε ως φυσικό επακόλουθο της ταξικής και βαθιάς αντιλαϊκής πολιτικής, που άσκησε επί 5,5 χρόνια η Ν.Δ.:
 Το ένα τέταρτο του πληθυσμού ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας.
 Η πραγματική - ανεργία ξεπερνά το 15%.
 Κατέχουμε το χειρότερο συνδυασμό Δημοσίου Χρέους και Ελλείμματος στις χώρες της Ε.Ε..
 Η διάλυση σε όλους τους τομείς (Παιδεία, Υγεία, Δημόσια Διοίκηση κ.τ.λ.) είναι εμφανής, ακόμη και στον πιο δύσπιστο πολίτη.
Και, βέβαια, το αποτέλεσμα αυτό, αποκαθήλωσε τον... καταλληλότερο Πρωθυπουργό, ο οποίος εμφανιζόταν συχνά - πυκνά... κουρασμένος, προεκλογικά δήλωνε... μαχητής και μετεκλογικά... αναχωρητής!
Η παράταξη μας, χαιρετίζει τη νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και των προσδοκιών που αυτή δημιούργησε στη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Χαιρετίζει, επίσης τις μετεκλογικές δεσμεύσεις -εξαγγελίες για αξιοκρατία στη στελέχωση του Δημόσιου τομέα, την κατάργηση των stage, την καταβολή του επιδόματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε 2.500.000 εκατομμύρια συμπολιτών μας και τη χρηματοδότηση του από τους έχοντες και κατέχοντες, την αύξηση των δαπανών για την Παιδεία κατά 1 δις Ευρώ με προοπτική το 5% του ΑΕΠ...
Μια,., πρώτη απάντηση στις εξαγγελίες της Υπουργού Παιδείας...
Σε μια συγκυρία, όπου - δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς - υπάρχουν ακόμη ελλείψεις βιβλίων, χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, την ώρα που οι σχολικές μονάδες βρίσκονται ανοχύρωτες (με ευθύνη της Πολιτείας) απέναντι στη Νέα Γρίπη και οι εκπαιδευτικοί, πέραν των διδακτικών τους καθηκόντων, αναγκάζονται να κάνουν το... γιατρό, αυτή την ώρα η Υπουργός Παιδείας προχώρησε σε εξαγγελίες (αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού πριν τη μονιμοποίηση κ.ά.)/ αναστατώνοντας την εκπαιδευτική κοινότητα:
 Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, τι εξυπηρετεί η πρόταση σας για «αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών»; Οι προσλήψεις γίνονται με αντικειμενικό σύστημα (ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία), ιδιαίτερα, τώρα, που και στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη επιβλήθηκαν αντικειμενικά κριτήρια (με δική σας, μάλιστα, απόφαση)! Ποιος λοιπόν, ο λόγος να τιμωρηθούν οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, οι οποίοι χρόνια τώρα τρέχουν σε κάθε εσχατιά της Ελλάδας με «αντάλλαγμα» την προϋπηρεσία;
 Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, τι θα πει «οι ωρομίσθιοι διατηρούνται σε πρώτη φάση, ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές»; Τα Γρεβενά, για παράδειγμα, θεωρείται απομακρυσμένη περιοχή και εξακολουθείτε να διαθέτετε «ώρες», αντί πιστώσεις αναπληρωτών για την κάλυψη κενών, ακόμη και στο Βασικό Πρόγραμμα;
 Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, από πού αντλείτε τη νομιμοποίηση. όταν λέτε πως δεν θα ζητήσετε άλλες πιστώσεις για την κάλυψη των κενών, επικαλούμενη την κακοδιαχείριση (η οποία, αναμφισβήτητα, υπήρξε) της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας; Ποιος τιμωρείται με αυτόν τον τρόπο, ο κ. Σπηλιωτόπουλος ή τα παιδιά του ελληνικού λαού που παραμένουν χωρίς δάσκαλο; Και ποιος σας είπε, πως αρκεί μια «συγνώμη» προς τους γονείς, όταν τα παιδιά τους στερούνται το δικαίωμα στη μόρφωση;
 Αλήθεια, κυρία Υπουργέ, σε τι αποσκοπεί η πρόταση σας «ο εκπαιδευτικός πρέπει να εξετάζεται από πολλές πλευρές πριν τη μονιμοποίηση του»; Είναι δυνατόν να στοχοποιείται ο - κακοπληρωμένος - εκπαιδευτικός, ο οποίος, σημειωτέον, δεν έχει καμιά - ουσιαστική -επιστημονική και επιμορφωτική στήριξη, για το κατάντημα της Δημόσιας Παιδείας;
Εμείς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε:
 Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
 Αναγνώριση της προσφοράς των εκπαιδευτικών με «γενναίες» αυξήσεις από τον πρώτο, κιόλας, προϋπολογισμό.
 «Πολιτική» λύση στην καταβολή των αναδρομικών του επιδόματος των 176 Ευρώ.
 Κατάργηση της ωρομισθίας. Ούτε ένας ωρομίσθιος στη Δημόσια Εκπαίδευση από την επόμενη σχολική χρονιά.
 Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή. Θεσμοθέτηση διδακτικού ωραρίου των Νηπιαγωγών. Κατάργηση της πρωινής ζώνης 7.00 - 8.00
 Ενιαία αντιμετώπιση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και των δύο Βαθμίδων.
 Ενίσχυση του κοινωνικού χαρακτήρα της Ασφάλισης. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας.
 Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
Υ.Γ. Σαν ανέκδοτο κυκλοφόρησε η ανακοίνωσε της ΔΑΚΕ. Περίμεναν 5,5 χρόνια για να ξυπνήσουν και να διεκδικήσουν; Τι έχουν να πουν για τις μηδενικές αυξήσεις της προηγούμενης χρονιάς ή για τη συνεχή υποχρηματοδότηση της Παιδείας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: