Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

μισθοφόροι



ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ. Με αφορμή την ομάδα μου την ΑΕΚάρα, που εντός ολίγου θα γίνει ΑΕΚάκι και του χρόνου τη βλέπω πρωτοδεύτερη στη Β΄ Εθνική. Το χρήμα έφερε ανατροπή. Τα πάνω- κάτω, δηλαδή. Οι φανέλες μετατράπηκαν σε μαρκίζες πολυεθνικών. Οι παίκτες μισθοφόροι ξένων χωρών. Οι οπαδοί παπαγαλάκια ντουντούκων αθλητικών. Οι ομάδες παραρτήματα εφοπλιστών και μεγαλοεπιχειρηματιών. Το συμπέρασμα σουρεαλιστικό. Αγωνιώ εγώ για τα συμφέροντα των εταιρειαρχών. Θλίβομαι και μελαγχολώ για την κακή απόδοση κάποιων Αργεντινών, Βραζιλιάνων και Μαύρων Ολλανδών παικτών. Πανηγυρίζω με τον Σκόκο που έφτιαξε γκολ και που αύριο για το χρήμα το χοντρό θα μετακινηθεί προς τον Παναθηναϊκό. Τι είναι, τέλος πάντων, η ομάδα μου και ποιος είμαι εγώ. Κάποτε ήταν η σημαία, η μικρή πατρίδα μου, το πανηγύρι μου. Σήμερα μοιάζω με έναν ξένο στο ίδιο το σπίτι μου. Καταλάβατε; Κρίμα. Έτσι και η Ελλάδα, έτσι με την παγκοσμιοποιημένη οικονομία.

Έλληνες ξένων ιδιοκτητών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: