Το θέμα της χρήσης των κρατικών αυτοκινήτων έρχεται πάλι στο προσκήνιο λόγω της δημοσιονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα. Ενώ «χάνει τμήμα της εθνικής κυριαρχίας της» και η οικονομία της «βρίσκεται στην εντατική», μερικές χιλιάδες αξιωματούχοι του δημόσιου τομέα εξακολουθούν να κυκλοφορούν με κρατικό αυτοκίνητο, οδηγό και ενδεχομένως φρουρά. Να κοστίζουν δηλαδή πολλαπλάσια από όσα εμφανίζονται ως αμοιβές τους.
Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο. Απλώς κάνουν τη δουλειά τους. Γιατί άραγε πρέπει να πληρώνουν οι πολίτες, για να μετακινηθείσυχνά και για προσωπικούς λόγουςένας γενικός ή ειδικός γραμματέας, ένας πρόεδρος ή διευθύνων σύμβουλος κρατικού οργανισμού, ένας διοικητής νοσοκομείου ή ασφαλιστικού ταμείου, ένας ταξίαρχος ή ένας αντισυνταγματάρχης, ένας δήμαρχος ή νομάρχης, ένας γενικός διευθυντής κ.λπ.; Τι νόημα έχει να κόβουμε μισθούς και επιδόματα από τον απλό εργαζόμενο για να χρηματοδοτούμε τις μετακινήσεις προσώπων που απλώς κάνουν τη δουλειά τους;
Ο Γιάννης Ραγκούσης ανήγγειλε ότι ο στόλος των κρατικών αυτοκινήτων άρχισε ήδη να περιορίζεται. Μπορεί.
Αλλά αυτό είναι το πρόβλημα; Μήπως ήλθε η ώρα να καταργήσουμε εντελώς αυτή την τριτοκοσμική κατάσταση; Να φτάσουμε δηλαδή σε ένα κράτος που δεν θα υπηρετεί εκείνους που τάχα το υπηρετούν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου