Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

O Βουλευτής Ν. Γρεβενών κ. Θανάσης Χαντάβας

Εκφράζω τα συγχαρητήρια μου και τις θερμές μου ευχές για καλή τους επιτυχία, στο νέο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιο Δακή, στον Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών κ. Γεώργιο Δασταμάνη, στο νέο Δήμαρχο Γρεβενών κ. Δημοσθένη Κουπτσίδη, στο Δήμαρχο Δεσκάτης κ. Νίκο Μίγκο και στους εκλεγέντες Περιφερειακούς και Δημοτικούς Συμβούλους.


Έχουμε όλοι χρέος να συμβάλλουμε ο καθένας από την πλευρά του, ούτως ώστε οι νέες αυτοδιοικητικές αρχές να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύει η πατρίδα μας.
Από την πλευρά μου και στα πλαίσια των κοινοβουλευτικών μου αρμοδιοτήτων, θα είμαι αρωγός και συμπαραστάτης σε κάθε προσπάθεια τους, που προάγει το καλό του τόπου και των συμπολιτών μας.
Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ όλους όσους συμμετείχαν ως υποψήφιοι στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές για τον αγώνα τους και την προσπάθεια που κατέβαλαν για το καλό του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: