Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - Μενέλαου Παπαϊωάννου

Ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου 2010-2011 του πρωταθλήματος της Δ’ Εθνικής, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου προς το αγωνιστικό τμήμα του Πυρσού Γρεβενών για μια πορεία αντάξια της ιστορίας και της προοπτικής του λαοφιλούς συλλόγου.


Ιδιαίτερα απευθύνομαι προς τους ποδοσφαιριστές που στελεχώνουν την ομάδα για τη νέα σεζόν. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες και στο αθλητικό ήθος τους, εξάλλου η συντριπτική πλειοψηφία του φετινού ρόστερ υπολογιζόταν στον προγραμματισμό της διοίκησης της Π.Α.Ε. Πυρσός για το ενδεχόμενο της συμμετοχής στο τρέχον πρωτάθλημα της Γ’Εθνικής, συμμετοχή που δεν κατορθώσαμε να πραγματοποιήσουμε για καθαρά εξωαγωνιστικούς λόγους.


Γνωρίζω με εξαιρετική ασφάλεια πως αυτή η ομάδα έρχεται από πολύ μακριά και πηγαίνει πολύ μακριά. Το υπάρχον αγωνιστικό υλικό μου δίνει τη δυνατότητα να ελπίζω βάσιμα σε μια πετυχημένη πορεία.


Θα παρακολουθώ όπως και όσο μου επιτρέπουν οι περιστάσεις, την ομάδα που αγάπησα και αγαπώ με τα πιο ανυστερόβουλα και τα πιο αφειδή των συναισθημάτων μου και δεν πρόκειται να εκδηλώσω τις οποιεσδήποτε προσωπικές μου ενστάσεις, προσπαθώντας να συνεισφέρω στην ηρεμία και στην δημιουργική πορεία της ομάδας.


Και πάλι καλή επιτυχία στα παιδιά. Πάντα νίκες για το μεγαλείο του Πυρσού!!!
Μενέλαος Παπαϊωάννου
π.Αντιπρόεδρος της Π.Α.Ε. Πυρσός Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια: